Circa a nostra marca di "Cryspool"

Avemu dumandatu ufficialmente a nostra propria marca "Cryspool" in April 2021, è hè stata accettata è passata. Questa marca hè per u filtru spa è u filtru di piscina, Siccomu a ghjente muderna presta sempre più attenzione à a salute, a natazione ùn hè micca solu una sport, ma dinù ci pò purtà salute.Tuttu u mondu, omi è donne, ghjovani è vechji, è tutti l 'età sò adattati per natari. Sia chì natate in a vostra propria casa o andate à u natatorium, i bisogni di l'igiene sò sempre più alti. U scopu di a nostra produzzione di l'elementu di filtru di natazione hè "sano, purità è efficienza". Credu chì pudemu sviluppà più prudutti d'alta qualità, lasciate a vostra famiglia assicurata di gode di una vita sana è felice.

Comu sapemu, ci sò milioni è millaie di sfarenti tippi di marche in ogni paese, chì hè abbastanza faciule per fà ci sentimu dilemmi è vertigini. Allora, quì vene un prublema, cumu fà chjaru chì a marca serà unu di i migliori è di fiducia in tutti. Pensu chì ci sò dui punti vitali chì duvemu focalizà.

Da una banda, Ch'ella sia o micca creditu, dipende da a reputazione è u voluminu di vendita. Se a marca hè piuttostu cunnisciuta in u mondu sanu, almenu deve esse quellu chì a maiò parte di a ghjente sceglie.

Per d 'altra banda, cum'è u dittu dice, "Roma ùn hè micca custruita in un ghjornu". Una marca famosa deve piglià un longu prucessu per esse credibile è ben qualificata sottu a vigilazione di i cumstomers.

Attualmente a competitività di a marca hè forte, cumu duvemu stabilisce un pensamentu unificatu di pianificazione è sviluppu di marca?

PrimuCrea marca prima fà prudutti.Bon pruduttu hè a sopravvivenza di a marca di a cumpagnia. Per l'imprese chjuche è mediu, u puntu di custruzzione di a marca hè u primu pruduttu, micca bonu pruduttu, nè categuria di marca. I prudutti d'alta qualità hè di stabilisce a lealtà di i clienti hè u fattore più criticu. A spesa di u cunsumu hè prudutti è nome non-impresa. Ancu i primi 500 imprese glubale, ma ancu da i prudutti eccellenti è servizii kn beni.

Per fà i prudutti, in più di guarantiscia a qualità di i prudutti, ma ancu deve esse in u marketing di diversi ligami in tutta a prumuzione di u produttu. Cumprendu u nome di u produttu, u cuncettu, l'imballu, i servizii è u mercatu di l'esposizione, u modu di marketing di l'unità. L'imaghjini di u produttu di l'ascensione hè u fundamentu di l'ascensione di l'imaghjini di l'impresa, fora di u produttu per impegnà l'immagine corporativa di u muffa, etc.


Tempu di Postu: Jul-12-2021